Pazar, Şubat 12, 2006

cumartesi & istanbulda boğaz & fotograf makineleri

cumartesi boğazturu yaptık. fotograf çekmedim, çünkü cep telefonundan çektiğim fotograflar kötü görünüyor. (bkz ayasofya) sanırım camını fena halde çizdim. artık ne çeksem bulanık görünüyor. hem telefonum olsun hem de fotograf çekeyim diyen dostlarım siz siz olun objektifi kapananlardan alın. eninde sonunda camı çiziliyor. (bu konuda nokia n70'i önerebilirim. n80 de yoldaymış. 3mpixel!)

dijital kameramı da bir dostuma verdim. canon a200'dü. bir pil problemi vardı. yoksa gayet şık bir fotograf makinesiydi. yeni alacağımı ise amerikadan getirtiyorum. neden derseniz oradan 450 USD'ye alınan makine buradan almaya niyetlenince 1.000 YTL'ye geliyor... yine canon! powershot sd550. yeni bir makina, 7.1 mpixel :)

aklımda bir de biraz daha profesyone makine (SLR) almak var. canon 20d gözümde büyüyor ama bir arkadaşım 350d al dedi. daha ucuz ve istenileni görüyormuş. cidden ikisinin arasında amerika diyatıyla 500 usd oynuyor. iyi rakam! (hele de benim gibi çulsuz için)

herneyse, boğaz turları süper! 3,5 YTL ortaköy ve ikinci köprü arasında gidip gelinebiliyor. içerde çay servisi var. dışardan kumpir getirenler vardı. :) kış vakti olduğundan camlar buğu yapıyor. ama buna aldırmayan çiftler vardı :) eğer kıyıyı seyretmek isterseniz sağ tarafa oturun. diğer tarafa oturunca açıktan seyrediliyor. bir de içerde sigara içilmese harika olurdu, Allah'tan salon boştu :) mutlaka yapın!

Hiç yorum yok: