Pazartesi, Nisan 17, 2006

motosiklet rüyası 2

daha önce içime bir motosiklet ateşinin düştüğünü yazmıştım. bu arada boş durmadım ehliyet aldım, çeşitli gruplara üye oldum.

önce ehliyet:
etrafta bir dolu kurs var. her kursun fiyatı da farklı. çok ucuz olanlar var pahalılar var... farkları:
- bazısı motor üzerinde eğitim vermiyor, bazısı 5 saat kadar veriyor
- eğitim veren yerlerde farklı motorları deneme şansı oluyor. scooter veya vitesli olanlar...
- ucuz olanlar genelde merkezden uzak olan yerler oluyor

hangisini seçerseniz seçin kursun verdiği eğitim yetersiz kalacaktır, mutlaka dışardan takviye edin. kazalara karşı kendinizi mutlaka eğitin ve korumalarınızla (kask, kıyafet, ayakkabı...) yola çıkın...

eğitim veren yerler:
bmw rider academy
honda
OMM
motoregitim.com
bireysel olarak eğitim veren bir kaç kişi de var

Çeşitli gruplar
www.ikiteker.org
www.womenriders.net
www.motosiklet.net
www.ommriders.com

Hiç yorum yok: