Perşembe, Mayıs 25, 2006

Bursa gezisi

Buyrunuz Bursa'daydım :)

Güzel şehir. Gerçekten yeşil şehir. Dağı dağ gibi bir şehir. :)

(Kudüs'de zeytin dağı denen bir yer vardı. Bursa ve Bolu'daki dağlarla kıyaslanınca orası sadece bir tepe. Benzer şeyi Urfa'da da yaşadım. Hani Urfa'nın etrafı dumanlı dağlar diye bir türkü vardır ya, ona hitaben uzun uzun baktım ama tepe dışında bir şey görememiştim)

Şehir için büyük şehir ile küçük şehir arasında sıkışmış. Yeni yerleşim bölgeleri güzel ama eski şehirin için küçük kalmış. Yollar dar ve yetersiz. Yayalar zorunluluktan yolda geziyor. Bence bazı yolların taşıtlara kapatılmasında fayda var.

Şehir çok sıkcaktı! Ama setbaşı denilen bir köprünün etrafında çok hoş serinleme mekanları vardı.

Çarşı kalabalıktı. Ama bir şey almadım. Bir de kadınların %70'i tesettürlüydü!!

işte resimleri:









Hiç yorum yok: