Perşembe, Temmuz 13, 2006

hadi oradan bay james brown...

dün akşam konserdeydik. yer park orman, sanatçı james brown.

james brown bir şovmen aslında. sahnede sesinden ya da müzikten çok onun şovları ile dolu olduğunu zaten biliyorduk. yine de dün gece 50 ytl'lik biletler ile park ormanda, nereden geldim ben bu konsere dedim.

sahne düzeninin kötü olması nedeniyle james brown'ı görmek mümkün olmadı. hayır ben kısa değilim sadece, daha sonra kenarda köşede oturduğumuzda yanımızdaki çiftte bir de adamı görebileseydik keşke dedi.

peki sahne görünmüyor, şarkılardan keyif aldık mı? pardon bir şarkı söylemedi ki adam... Tammy Lee (sanırım böyle yazılıyordur) ve tahminen güzel danseden 2 dansçısı ve vokalleri ile idare ettik. aslında görebileseydik şovu sanırım keyif de alabilirdik...yine de devam eden bir müzik duymak da zordu. dıt dıt dıt... müzik kesilir, james brown diye bağrılır, dıt dıt dıt, dırıt dırıt müzik kesilir sex machine diye bağrılır. dıt dıt dıt... insanı strese sokar...

park ormanda bir daha konser mi! hayır! yine de korkarım vaya con dios konserine bilet almıştım, o da orada olacak :( dehşet!

bu resimlerde şahidimdir, ki bunları kollarımı kaldırıp çektim...



Hiç yorum yok: