Perşembe, Ocak 03, 2008

seninle böyle güzel

seninle hep böyle kalmak güzel
karşılıklı gülerken.
sen bir şey anlatırken ve benim şaşkın bakışlarımla,
benim bakışlarımla sen dalga geçerken ve bende seninle eğlenirken
sen beni öperken düşünmeden yanaklarından
ben sana sarılırken ve yatarken koluma.
bir anda belirivermen güzel,
bir anda araman ve bir anda gelmen.
bir anda çağırmam ve bir anda kabul etmen gibi...
sahip olmadan bazı arzulara,
karşılıklı suçlamadan,
seni hep böyle görmek güzel.

sen güzelsin, ben sana sormadan önce.
sen redettemeden, kaşların çatık olmadan,
kaçıp kovalamalar olmadan,
karşılıklı gülmek güzel.
sen böyle güzelsin, araya yılların yorgunluğu olmadan
yaşanmamış, bitmemiş olmadan önce
senin yeni hislerin beni incitmeden önce...

biriktirip, bitirmeden önce
seninle her şey çok güzel.

Hiç yorum yok: