Pazartesi, Mart 23, 2009

geride kalan şeyler

arada pek çok şey yaptım ama bunları yazmayı unuttuğumu fark ettim.

- natacha atlas konseri


süperdi. hastaydı ve normalde konser vermeyecekmiş ama bir şekilde vermeyi istemiş. sahneye yumurta akı ve şampanya ile yapılmış bir içki ile çıktı, sesini çok zorlamadı. ama biz hiç ummazken geldi ve önümüzde raks etti :) resimleri eklerim akşam, Ali çılgınca resim çekti çünkü. (sağol Ali, sen olmasaydın gitmeyecektim ben)

- 3'ü bir arada. seçil heper, emel sayın ve muazzez abacı





iki hafta önce ablamla beraber gittik. TIM'deydi gösteri. assolistin ne demek olduğunu onları izleyince anladım. emel sayın'ın sahnesi muhteşem, bizi mutluluktan uçurdu!

yerimiz arkalardaydı (sağol biletix!) muazzez abacı bir ara mikrofonu uzaklaştırıp söyledi, biz hiç bir şey duymadık. sanırım sesini göstermeye çalışıyordu... eee ... sanıyoruz yani

bir ara seçil heper bir şeye bozuldu, sahnede emel sayına tuhaf bir hareket yaptı, onu anlamadık...

bu arada tüm salonun yaş ortalaması 50'ydi. sanırım biz biraz düşürdük...

- zuhal olcay


bu kadın muhteşem bir kadın! salon %90 kadından oluşuyordu. neden bilmem :P

BKM'deydi, yerimiz önlerdeydi ve çok çok keyifli bir geceydi.

yine akşam, yanıyor yansın sigaram diyerek yazımı bitiriyorum :D

Hiç yorum yok: