Cumartesi, Nisan 11, 2009

geçerken...

sana beni okuman için bir fırsat veriyorum. bunun senin için bir anlamı olmadığı kadar, acaba bende buna izin vermeli miydim?

hiç rol yapmadım. yapamadığımdan olsa gerek. sahnelerle aram hiç iyi olmadı. ben çıkınca hep gülerlerdi. ama espriden de anlamam ki?

sen bu satırları okurken hiç tanımadığının birinin kelimelerinin üzerinden geçiyorsun. tıpkı ben bu yazıları yazarken hiç tanımadığım birinin kelimelerini solurken. o bir kadın veya erkek. bu konuda hiç bir bilgim yokken. içimden onun için diyeceğim ki bir erkek için ne kadar duygusal, içli ve bir kadın olmak içinde çok çekici...

sen benim cinsiyetimi az çok biliyorsundur belki de. okurken aklından ne geçiyor acaba. tamamen bilindik bir yol üzerinde mi yürüyorsun, yoksa çoktan isyan ettin mi bile?

Hiç yorum yok: