Salı, Eylül 21, 2010

e-öğrenme, eee öğrensene?!!!

Burnumu her şeye sokuyorum. Sonra da çekip alamıyorum, çünkü arada bir dolu masraf yapıyorum.
  • Ney kursuna başladım, ney'i ve çantasını aldım. Bir ay sonra kursa devam edemedim.
  • Kendi kendine Almanca seti aldım, başladım ama şu an devam edemiyorum.
  • Yazılım kursuna gidiyorum ama yeterince zaman ayrımıyorum. (Allahtan hala kursa gidiyorum)
  • Resim kitapları aldım, kendi kendine resim öğren. Pek bakamıyorum haliyle...
  • Bir dönem evde çok oturuyorum diye kanaviçe iplik miklik ıvır zıvır aldıydım. Onu da yarım bıraktım.
  • Fotoğrafçılık her zaman bir aşkımdı. Kursuna gittim, 2 yıl sonrasında makinamı da aldım. Şimdi arabadan bile indirmeyi unutuyorum..
  • Photoshop'du, flash dı kitaplarını aldım. Biraz karşıtırdım, onlar da duruyor masanın üzerinde. 
  • Binicik kurslarına gittim bir iki... Çizmem hala duruyor
  • Motorsiklet kurslarına gittim, ehliyetini aldım, hatta motorunu da aldım. Sonra motoru sattım.
  • Yoga hocalık kursuna gittim. Şimdi kendie zor hayrım dokunuyor.
Gökhan'a göre maymun iştahlıyım. (Görünüşe göre evet)

Vakitsizlik de değil derdim. Neden bilinmez belirli bir noktadan sonra soğuyorum. Deneme yanılma yapmak kötü değil, neden hoşlandığımı anlamaya çalışıyorum. (Tüm bunları deneyebilecek bir çocukluk geçirmedim) Ama yine de başlayıp da bitirmediğim şeyleri görmek hoşuma gitmiyor... Hiç bir şey tam değilken, insan kendini nasıl tam hisseder ki?

1 yorum:

Efe dedi ki...

aynı dertten ben de muzdariptim bir zamanlar ama zamanla gerçekten zevk aldığın bir şeyi buluyorsun ;)