Salı, Nisan 07, 2015

Kedi Günlükleri: Evdeki Kaşık Düşmanı

Sizlere bahsetmedim, çünkü sözünü etmek bile ayıp bence. O yüzden tümden kendisini görmezden geliyorum.

Bir gün BAA elinde bir kutu ile geldi, "bak, sana arkadaş getirdim" dedi. Bende sevindim, çünkü sosyal bir kediyim. Aa bir açtı içinden bir canavar çıktı. Baloşmuş adı, balon olsun o!

Her gün tüylerim parça parça havada uçuşuyor, ekose moda olsa çok popüler olacağım. Bir tırnak sivriltiyor ki evlere acı veren cinsten. Görün bakın işte haline şu canavarın. 


BAA'nın peşinde sürekli. Kucağındaki yerimi kapmaya çalışıyor. Ben yatıyorum, yüzümü yüzüne dayıyorum tam BAA'nın, bu cadı alttan ince ince bağırıyor. İki kucak yatışımı kıskanıyor. Kendisini bir yalayıp, sosyal bir kedi olduğumu göstermeye çalışayım, tırmığı ben yiyorum!

İşte bende böyle BAA'ya şıkayet ediyorum onu...

Hiç yorum yok: