Salı, Ocak 30, 2007

neler neler oldu...

valla neler neler oldu siz duysanız şaşışırırsınız:

1- tezim bitti, artık MBA'liyim :)
2 - diyetistyene gidip hafifledim. hafif isimli bir lokanta açmayı düşlemeye başladım :)
3- mutluluk defteri tutmaya başladım. beni mutlu eden tüm şeyleri bu deftere yazıyorum. (zorlama yok her ne olduysa o kadar :))
4- kayak öğrenmeye karar verdim. haydi bakalım bi bu eksikti. kayak kıyafetlerine baktım, epeyce pahalı. ama arkadaşlar hanspor diye bir yer önerdi. gidip bakıcam. (sitesi var, google'dan aratınca çıkıyor)
5- daha resmi giyinme kararı aldım
6 - LES'e gireceğim yeniden. akıllanmadım bir de doktoraya başvuracağım girebilirsem tabii...
7- PMP sınavına girmeyi düşünüyorum. ona da hazırlanmam gerekiyor...
8 - tezimi buraya yüklemeyi düşlüyorum. ehi.. görmemişin bir tezi olmuş :))

bu arada süper fotograflar ve süper albümler buldum. onları da derleyip ekleyeceğim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hadi bakalım hepsini bekliyoruz. Tezi boşveri eğlenceli şeyleri yaz :)
Bu arada Hanspor gerçekten çok ekonomik, spor mağazalarının bile toptan alışveriş yaptığı bir yer. Çeşit bol, mekan rahat, başında bekleyen tezgahtar yok.