Salı, Mayıs 22, 2007

Kişi olarak ben


Kendimle ilgili bazı şeyleri hala soruşturma peşindeyim. "Neden bunu yaptım?" Sorusu gibi… "neden bunu istiyorsun?" gibi de olabilir. Birisi sorunca cevap veremiyorum o yüzden bu konuya takıntılıyım. Basit bir cevap olan "sana ne!" ise benim karnımı doyurmuyor, çünkü kendime de cevabını veremiyorum. Yani saklayacak bir şeyim yok ama cevabı da bulmam lazım.

Bir ara google'da hayatın anlamını aramıştım. Keywordlerim: "hayatın anlamı nedir?" ve bir de "mutluluk nedir?" o zaman 1 tane site çıkmıştı sanırım. (yıl 2004-2005) (şimdi arayın yüzlerce misyoner sitesi çıkıyor.) bende günün kısır döngüsüne kapılmış bir şekilde her şeyi google da bulabileceğime inanıyorum. Amma alışkanlık (bir ara alıklık yazmışım bilinçaltım şekilsiz oyunlar peşinde) bugün hissettiğim bir şeyin anlamını mesela google da arayasım geldi. Bunu hissetmek ne demektir diye. Şu bir gerçek ki artık google bile tam cevapları bulamıyor. Orada da beynimizi bulandıracak binlerce cevap var ve kesinlikle hiç biri doğru değil.

Öğrenmek istiyorum ki:

Arada bir gaipten gelen hislerim gerçek mi yoksa ben bir süper hayalci miyim?
Bazı insanların bende neden çok bariz ve farklı etkileri oluyor? Bu insanlar benim hayatımda gerçekten ne kadar etkililer? Onların hayatıma girmesi tesadüf mü? Yoksa ben onların hayatına bir şey katmak için mi girdim?
Okuduklarım gerçek olanlar mı yoksa yanılsamalar mı? Doğru hangi dağın arkasına saklanmış?
Aptal saptal korkularımı nasıl yenicem ben? (bu konuda dün kendimle dalga geçerken, gerçekten dalga geçilecek duruma düşerek ezilecektim)

Neden sonuç ilişkisi kurulmalı mı, ay bunu böyle istedim diyip geçiştirmeli mi?

Hiç yorum yok: