Çarşamba, Haziran 06, 2007

Milan & Tanrılar Okulu

Daha şimdi geldim :) Gelir gelmezde koşarak makinamın başına geçtim. Hiç aklımda yoktu geçen hafta başında Tanrılar Okulu kitabının yazarı ile bir yemekte görüşmesem ve bir davetiye vermese kalkıpta Milan'a gitmezdim. (Eylem'e tekrar teşekkürler buradan, hayatıma değişik kapılar açtığı için)

İyi de bir davetiye aldın diye o kadar para dökülüp kalkıp gidilmez ki değil mi? Yok aslında toparlanıp gitme nedenim 4 gün içinde vize ve diğer işlemleri halledip gidip gidemeyeceğimi görmekti. Davet (mezuniyet için bir davetti) bahane...

Ee yaptım :) başım göge mi erdi? Hayır! Sadece kendime bir şey daha ispat ettim. Belki uzun dönemde hayatımı değiştirir...

En dip not: Tanrılar Okulu, NLP ve İnsan olmanın Psikolojisi ile ilgili yazıları yakında (sanırım hafta sonu olur) uspayı'na koyacağım! Mutlaka takip edin!

www.uspayi.com

Hiç yorum yok: