Salı, Nisan 15, 2008

her şeyi toparlarsak eğer...

bende bi tembellik bi tembellik! (yalan!) sadece yazmaya fırsat bulamadım.

peki neler yaptım?


anlatmayla bitmez :) (o da yalan...)


- yoga hocalık kursuna katıldım. Ekim ayından beri bir tarafımızdan terler akarak uygulama yapıyoruz, teorik öğreniyoruz... hayatımın en keyifli zamanlarını yaşıyorum desem yeridir. (işi de bıraktım ya, pek rahatım) buraya yoga ile ilgili ayrı bir yazı hazırlayacağım, hatta belki yazı dizisi. o yüzden çok uzatmaya gerek yok, siz şu 2. savaşçı ile eğlenedurun...


- ney kursuna başladım. süper bir şey, dedikleri gibi de 6 ay sürmedi sesi çıkarmam. 10 dakika içinde ilk sesimi çıkardım bile! süper. eğer sizde istiyorsanız öğrenmek şu adrese bir göz atın, yücel hoca benimde hocam hem ;)
- ilk iş fikrimizin büyüklerimiz tarafından çalınması üzerine moralimizi bozmadık. ama yeni iş fikrimize hemencecik faydalı model başvurusu yaptık. faydalı model başvurusu için patent ofisine 1250 YTL ödeme yaptık - bu da bilgi olarak dursun-
RFID üzerine geliştirdiğimiz bir servis olacak hayırlısıylan. şimdi bu işe ilk yıl için 300 bin YTL yatıracak bir yatırımcı arıyoruz. Aslında biraz toparlayıp üç beş babanın kapısını çalsak pek hayırlı olacak...
- yoga malzemelerinin satışı işine de girdim. yurt dışından mat sipariş ettim, şimdi gelmelerini bekliyorum. gelince de kapı kapı gezeceğiz sanırım spor salonlarının, hadi hayırlısı....
- bir site açtık! eyooo... neymiş, hemen reklam!
akademik anket sitesi, üniversite öğrencilerinin ve öğretim görevlilerinin kendi anketlerini hazırlaması için oluşturduğumuz bir alt yapı :) çok sevinç verici!
şimdilik bu kadar, çoğaltacağım kendimi yazarak bundan böyle! eyooo

Hiç yorum yok: