Pazar, Haziran 15, 2008

yepyeni şeyler



nihayet yoga hocalık kursu bitti. sanırım 8 ay içinde 300 saatten fazla derse girdim. (kabaca bir hesap yapmıştım) sonra neyi fark ettim? (başım göge erdi o ayrı ama :) bedenimde pek de tutar yan yokmuş...

kambur duruşum eksik nefes alış verişlerim, kapalı omuz ve kalça eklemlerim. insan kendine ancak bu kadar eziyet edebilirmiş. neyse yavaş yavaş açmaya çalışıyorum hala kendimi.

bir de çok sevimli ve birbirinden değerli 30 küsür kişi tanıdım. benimle birlikte kan ter içinde yatıp kalkan, kafelerde falan otururken "şu bacağımız alıyoruz da şu iç spirial şöyle aktif oluyor" diye konuşurken duyulup, halk arasında artık deli diye tabir edildiğimiz çok çok sevgili insanlar. partner yoga uygulamalarında birbirimizin üzerine yarı bilinçli çıkmalarımız ve düzelticem diye çekiştirmelerimiz. sanırım bu 30 kişinin her zaman bende farklı bir yeri olacak :)

şimdi ne yapıyorum? yoga malzemeleri satış işine girdim. kendime bir şirket kurdum (hala kurmam devam ediyor) yurt dışından mat ve blok getirttim, yastık dikiyoruz, çantalarımız var, hindistandan takı getirttim vs vs... bir işe soyundum ki bakalım nasıl devam edecek. henüz açılmadı ama bu da e-ticaret sitemin adı: http://www.modusyoga.com/

e haydi hayırlı olsun.

işte size bir de utthita trikonasana!
resim alıntısı: http://www.yogaartandscience.com/pblog/files/jun-2007.php

hamiş: ashtangayoga nasıl olur diyenler: maya'nın öğretmenliğinde ashtanga yoga başladı. muhteşem! herkese tavsiye ederim. www.ashtangaistanbul.com

namaste (içimde öz, içindeki özü selamlar demek!)

Hiç yorum yok: