Perşembe, Nisan 09, 2009

Future Shorts

Dün gece getto'da future shorts'un gösterimindeydik. 7 ülkeden 13 film gösterdiler. Biz sadece 3,5 tanesini seyrettik :)

getto film gösterimi için ne kadar uygun bir yer bilemiyorum. gerçi durduğumuz yer seçimi kötü yaptığımız içinde olabilir ama sürekli ayakta durmak, önünde uzun insanların olması vs vs...

neyse beraber gittiğim arkadaşlarım da çok sıkıldılar. ben farklı şeylerin içine dalmayı seviyorum. o yüzden pek sıkılmadım, sadece seyretme şeklimden hoşlanmadım. bizde yarısında çıktık.

gösterimden sonra babazula sahne aldı sanırım. ama biz bunun yerinde çıkıp çay içtik, sohbet ettik. hımm bence arkadaşlarla olmak her zaman daha tercih edilir bir seçim. :)

seviyorum arkadaşlarım sizi :D

Not: who is gonna save my soul süperdi!

Hiç yorum yok: