Çarşamba, Nisan 08, 2009

Koresh Dance Company

Bu defa unutmadan yazayım istedim :) Dün akşam sevgili Eylem ve Tülay'ın davetiyle İş Sanattaki Koresh Dance Company'nin gösterisine gittim.

Salon çok kalabalık değildi. Genelde de yaş ortalaması yüksekti. Salon kararınca herkes görebileceği başka yerler peşine düştü. Mesela biz de :)

Program almadığımız için ilk yarıyı seyrederken tahminlerde bulunduk, şimdi bunu anlatıyor vs diye :) Hatta o kadar vahimdiki halimiz ara verildiğinde yoksa bitti mi olduk. Sadece biz değil, arkamızdakilerde bizden az kalır değildi. Hatta zaman zaman beni gülmekten öldürecek yorumları da vardı. (espri anlayışı benimkine benziyorsa ben ne yapabilirim!)

İçeri fotoğraf makinesi sokmak yasaktı, cep telefonuyla da çekmek için uğraşmak istemedim. O yüzden gayet commercial fotoğraflar ile yetineceksiniz.




Allahtan arada çıktık da bir program edindik kendimize (aslında ben arada bir arkadaşımı gördüm ve programımı ondan arakladım ;)


Güzel bir geceydi... (yine yapacak ben!)


bakın bu da resmi sitesi: http://www.koreshdance.org/


Hiç yorum yok: