Pazartesi, Nisan 20, 2009

Tepebaşı Oyuncuları Horhor'a Nur Yağdırdı!


Koşun, koşun eskilere rağbet olmalı! Çünkü bu akşam Horhor'a nur yağmaktaydı!

Efenim Tepebaşı Oyuncuları muhteşem bir oyun daha sahnelediler. Kendilerini tebrik tebrik üzerine ediyorum. Saygıyla selamlıyorum!

Yine olsun yine gidelim!

Kanlı Düğün - F. G. Lorca

Kanlı Düğün, evleneceği gün sevdiği eski erkeğine kaçan gelin yüzünden, aileler arasında zaten eskiden beri süregelen - ancak bir süredir üstü kapatılan - kan davasının yeniden alevlenmesi ve iki ailenin erkeklerinin ölümü ile sonuçlanan bir “kana bulanmış düğün”....

Oyuncular: Oya Hacısalim, Özlem Kaya, Selin Aksalur, Serkan Bayraktaroğlu, Serpil Topuz, Şenol Şahin, Tekin Öztop, Tuğçe Başlıgil, Zeynep Karaçay

"ah nasıl bir yas, nasıl bir acı kavuruyor içimi...

ne cam kırıkları saplanmış dilime, seni unutmaya çalıştım diye.

seni seviyorum...

seni seviyorum.

ama bu eller bir kez gördü mü seni,

parçalayıp, ince dallara ayırmak ister

mavi damarlarını.

ah nasıl bir yas, nasıl bir acı kavuruyor içimi...

ne cam kırıkları saplanmış dilime, seni unutmaya çalıştım diye...."

Hiç yorum yok: