Pazartesi, Mayıs 04, 2009

gece yarısı şarkıları

resim http://yamashitariki.livejournal.com/ adresinden alıntıdır




hiç sesi çıkmaz bir kalp atışının aslında. ta ki sen onu duyana kadar.

gece yarısı dolanbaçlı yollarındayım. bilmem neden yarım saat önce selülit kremleri hakkında konuştum uzun uzun. sonra da kumar oynamaya gittik beraber. ben rus ruleti için çok ısrar ettim, onlarsa soft olsun dediler, sezen aksu dinledik.

gözlerinin içine ne bakmak zor tüm bu insanların. cüretkar olmak gerek. bakmak için zorluyorum kendimi. ama ya o zaman tüm sırlarımı görürlerse?

"şşşşt sus lütfen" der mi bana o ses. "hepsi geçti az önce. şimdi yanında ben varım" ne kadar alaycı ve yalan dolu olur. [yine de buna rağmen. aslında hissedilmeyen bir şey için hiç uygun olmayan hayaller kurup, gerçekte var olmayan bir rahatlama yaratmıyor mu? yaratıyor. anlamaya çalışıyorum, belki de çalışmamalıyım.]

siz ne derseniz deyin çoktan inandım: laf olsun diye yaşıyoruz....

Hiç yorum yok: