Perşembe, Nisan 30, 2009

polemik



o mailde bahsi geçen toplantılar benim dediğim gibi (kurguladığım gibi, fantezilerim gibi artık ne derseniz!!) olsaydı eğer, kesin gelirdim!

bir de yeterince kıvırtabilseydim eğer popstar'a katılır, oyları salkım salkım toplardım!

sonra yeterince param olsaydı, dünyayı satın almak için Tanrı ile pazarlık masasına da oturabilirdim.

bir de olsaydı eğer, filmlerdeki gibi bir aşk yaşamak isterdim. ama gögüs kemiklerim kırılıp, kalbime battığından beri kimseyi sevemiyorum.

yeterince kasım ve vaktim olsaydı eğer maradonaya çalım atmak için çalışırdım. hem bu azimle de başarırdım da.

yeterince aklım olsaydı eğer sağdaki ve soldaki aptallara dağıtırdım.

yeterince zeki olsaydım, sokrat gibi baldıran içerdim.

yeterince çirkin olsaydım kesin sokrattan daha zeki olurdum.

yeterince komik olabilseydim eğer günahlarımın ölçüsü yapılırken bununla ilgili alaycı şakalar yapabilirdim. hatta şeytanı bile kendime güldürebilirdim.

yeterince anlayışım olsaydı eğer bazı şeyleri sormadan da anlayabilirdim.

yeterince iyi olsaydım eğer süperwoman olarak tarihe geçerdim.

yeterince kötü olsaydım eğer tüm dünya supermen ve superwomen ile dolu olurdu.

yeterince herkese dahil olsaydım eğer, susardım ve kabullenirdim. mutlu salaklar yaratırdım şu dünyada eşsiz eşsiz.

Hiç yorum yok: