Pazartesi, Şubat 27, 2017

Kedi Günlükleri: Ben Muhteşem Bir Hastabakıcıyken

Ben müthiş ilgili, alakalı bir kediyim. BAA hastalanır, yatakta yatarken hop göbeğine zıplarım. Zaten o da sık sık hastalanır. Değmeyin keyfime. Sonra bakarım ona, ne de olsa hasta bakıcıyım. Bana öyle diyor BAA, yine bakıyorsun bana diye. Bazen yalıyorum elini, alnını falan...

Geçen Cuma baktım hala yatıyor. E bende yatıyorum. Normalde onun kalkıp, giyinip bir de çıkarken başımı mıncırması lazımdı. Yapmadı. Bunun üzerine merakla kalktım mama kabında ne var araştırdım. Kumlarımı dağıttım. Aaa baktım hala yatıyor. Bir patimi koydum yüzüne, BAA konuşalım istersen dedim. Nedir böyle hasta bakıcılığıma güvenip güvenip hastalanmalar! Patimi öptü yumuşadım hemen.

Sonra o evdeki kaşık düşmanı geldi. Neymiş mııırrr mırr mış. Gösteririm sana mırı falan dedim. Yatak benim! İşte böyle BAA'nın hastalığından hemen yüz buluyor. Kuyruk havada yatağın etrafında dört dönmeler.Yatağın üzerinde gazete görmüş gibi kıhladım hemen.


Hiç yorum yok: