Çarşamba, Nisan 29, 2009

yalnızsın

Resim www.normankoren.com adresinden alıntıdır

kendini dünyanın en büyük hayalgezeri ilan edebilirsin. bir hayalden birine, bir düşten diğerine geçmek senin için ne denli zor olabilir ki? bir virgülden diğerine koşmak, bir noktadan ötekine zıplamak. durmadan bir kitabı oluşturmak bir insanın beyninde, bir çoklarının hayatlarının içinde.

sen kendinden bir parça, çoğunlukla başkalarından oluşturulmuş yüce bir anıtsın. hani herkes sever ya.. hani o herkese ait sevgi sözcükleri vardır, işte tüm bunlarsın. çünkü kimse seni pek çok kez bildik, ama kendilerince epeyce yeni bir şekilde sevmedi mi?

-en çok seni sevdim.
-seni duraksızca sevdim
-kaydım gittim senin içine
-sen doyumsuz hazların kadını, günahkarım, her sevaptan kıymetli günahım!
-bugün yine seni sevdim. başka bir şey için sıra gelmedi bir türlü.
-ben bugün düştüm ve dizim incindi.

oysa hayatının basit olması için ne denli dua ederdin. keşke tek biri olsaydı hayatında ruhunu emanet edebileceğin. bir hayal olsaydı o da, tıpkı senin gibi. bir bütünü tamamlasaydınız keşke.
-sev
-dim.

şöyle deseydin en çokta
-ben bugün seni düşünürken yine kendimi buldum. sonra düştüğümü farkettim.

o da
-ben bugün seni düşünürken dizimin kanadığını farkettim.

senin aslında tek bir kişinin bir parçası olman, şu koca dünya için tanıdık bir şey olsa da, dokunulmaz olmayacaktır.

ne seni sevenler, senin için hayal kuranlar
ne onu sevenler, onun için hayal kuranlar

ikinizi bir arada düşlemeyecekler ki..

sen kendini bir hayalgezer ilan edebilirsin. çünkü yok aslında senin "bir" karşılığın. binlerce var...

daldan dala konan kuş. yiyecek seni az sonra bu aç kedi, haberin olsun.

Hiç yorum yok: