Pazartesi, Kasım 03, 2014

Bugün Öleceğimi Bilsem...

Gerçi geç bir saat oldu ölmek için... Ama bir varsayalım ki, bugün öleceğimi bilsem neler için üzülürdüm:

- Dünyada daha çok yer gezmediğime
- Uzaya gidemediğime
- Cern'deki deney ortamına giremediğime
- Bir kaç delice şeyi yapmadığıma
         - paraşütle atlamak,
         - uçak kullanmak,
         - çılgınca gülüp, o kadar gülüp ki bir yerden bunun için atılmak
         - yunuslarla denizde yüzmek
         - dalabilmek (beceremiyorum, korkuyorum hem)

Galiba bu kadar, belki bir kaç çılgınca şey yapmak daha eklenebilir.

Aklıma hiç yok birine sevdiğimi söylemediğim. Bunlar kolay ve basit şeyler. Birini seviyorsan git hemen söyle. İllaki beraber bir şey yaşamak zorundasın diye bir şey yok. Hem ne güzel sevmek!

2 yorum:

Eylem Yalın dedi ki...

çok yaşa sen e mi :)

Banu dedi ki...

Hep beraber :)
Bakınız Eylem işte o güzel canlardan biri ve ben çekinmeden söylüyorum ki: seni seviyorum Eylem'ciğim!