Perşembe, Kasım 13, 2014

Kedi Günlükleri - Evdeki Büyük Kedi İle Tanışma

Bu evdeki insanın tıkır tıkır yaptığı şey buymuş demek ki. Neyse kendime dertleri paylaşacak bir alan buldum diye seviniyorum. Şimdilik onun blogunda takılıyorum ama sonra kendime yer açıcam, azıcık palazlanayım da.

Bakııın, bu benim, dünya yakışıklısı!

Neyse bu evdeki insan kendine Banu diyor. (ay vallahi kendiyle konuşuyor!) Ben ona BAA diyorum, devamı çıkmıyor zaten.
Bana da Badiş Bey diyor. Dediğinde bakıyorum da mama deyince de bakıyorum zaten. Hatta gecenin üçünde de gözümü dikip bakıyorum. Uyanırsa burnunu yalıyorum, hipnozla uyutuyorum geri. Bir gün size hipnoz hakkında anlatırım canım isterse ve o sırada siz istemezseniz.

Neyse bazen BA evdeki büyük kedi gibi davranıyor. Çok eğleniyorum öyle yapınca, yahu senin kuyruğun yok, bak kendini ne sanıyorsun. Bazen de panikle koşuyoruz, bir yatak odası bir salon bir mutfak. Niye koştuğumuzu hala anlamış değilim, mutlaka bu büyük kedi bir yerlerde bişi deviriyor ondandır.

Neyse sıkıldım. Biraz da camdan bakıcam

Hiç yorum yok: